luni, 12 decembrie 2011

Iubiti cititori

Vin cu rugamintea la voi sa-mi dati un raspuns la ceea ce sa fac pe viitor cu blogul Botosaneanul Ortodox.In urma cu o luna de zile mi sa propus de catre administratorul site-ului Pantocrator.ro sa ma alatur lui in scrierea de articole crestin Ortodoxe si sa lucram impreuna la unele proiecte,cum ar fi:
-proiectul umanitar 'Sa fim oameni..."-strangere si ajutorarea copiilor care au nevoie de bani pentru operati foarte costisitoare
-revista Pantocrator.ro-este doar in plan de proiect datorita lipsurilor de fonduri
-Deschiderea Asociatiei umanitare "Pantocrator"-este in faza de proeict dureaza intocmirea actelor
-conceret de colinde si spectacole pentru strangerea de fonduri pentru copilasi pentru care militam si ne-am alaturat sa-i ajutam-ieri am avut concert realizat la Teatrul Mihai Eminescu invitati au fost corul Sfantul Stelian -A.T.O.R Botosani si Corul misionar al mitropoliei Moldovei si Bucovinei "Sfantul Ioan Cucuzel"-invitatia si demersurile cu dosarul pentru cazul lui David le-am depus in urma cu aproximativ 2 luni domnului dirijor Gabriel Corolea
-sambata pe 17 decembrie urmeaza a se tine un concert de colinde avand ca invitati opt interpreti de muzica populara din zona ardealului si corul pasaltic de la Parohia Cisnadie-bani stransi din acest cor vor fi donati copilului Sebastian Colgiu care sufera de retinopatie de prematuritate si necesita urgent operat in Detroit America la ambi ochi.

Intrebarea mea la voi este:CE SA FAC CU BLOGUL BOTOSANEANUL ORTODOX?la care tin atat de mult.
Astept raspunsurile voastre la rubrica comentari.
Va multumesc


Niciun comentariu:

afişări de pagină