joi, 6 iulie 2017

RUGĂCIUNE


 
Dumnezeul meu, Dorirea mea,
Tu esti al meu, eu sunt a Ta,
Tu esti al dragostei izvor,
Tu esti al meu si-al tuturor!

Iisuse Bland, Iisuse-al meu,
Tu esti si Fiu si Dumnezeu,
Tu esti Cel mai presus de Fire,
Tu esti si Taina si Iubire!

Iubirea mea se pleacă Tie,
Apoi se-avantă spre Tărie,
Se-asează-n chip de albă floare,
La Scaunul măririi Tale!

Părinte drag, Părinte Sfant,
Imi esti si Hrana si Cuvant,
Imi esti Odihnă si Putere,
Imi esti Eterna Mangaiere.

Aseaza-mă in palma Ta,
Acum si-n Veci si Pururea,
Sădeste-mă ca pe o floare,
In Tarina Grădinii Tale!

Acolo unde ai sădit,
Pe toti acei ce Ti-au slujit,
Si Ti-au adus rodire dulce,
Chiar si talharul de pe cruce!

Iisuse drag, Iisuse-al meu,
Tot ca talharul vin si eu,
Nu am nimic să iti pot da,
Ar fi de-ajuns doar dragostea?

Primeste-mă, Stăpanul meu,
Ca desfranata vin si eu,
Si n-am nici mir, dar port o cruce,
De vin cu ea, oare-ar ajunge?

Ar fi de-ajuns a o purta?
Ar fi de-ajuns iubirea mea?
Părinte, Sfinte Dumnezeu,
Sădeste-mă-n Ogorul Tău.

Chiar de-i tarziu, mă-ntorc cu dor,
Ca fiul cel risipitor,
Si bat sfios la Usa Ta,
Pe care am iesit candva.

Mă-ntorc sărac si umilit,
Infometat si zdrentuit,
Dar tot am mai păstrat ceva :
UN DIAMANT... IUBIREA MEA!

Preot Ioan.

Niciun comentariu:

afişări de pagină