sâmbătă, 13 aprilie 2013

Cheia potrivita.




"La un calugar a venit o femeie sa-i ceara ajutorul, fiinca nu avea intelegere in casa.
-Ce-ai facut in aceasta situatie , a intrebat-o calugarul ?
-Am incearcat sa imi conving barbatul, certandu-l
-Cand ati avut iar probleme, ce-ai mai facut?
-Acelasi lucru, i-a raspuns din nou femeia. I-am reprosat si l-am certat. Si de fiecare data am facut la fel.
Atunci, calugarul a scos o gramada de chei si dandu-i una femeii a rugat-o sa deschida usa din fata lor. A incercat femeia, dar, nepotrivindu-se cheia respectiva, i-a cerut calugarului alta cheie.
-Poate n-ai stiu cum sa deschizi, i-a spus calugarul, mai incearca !
Dar oricat s-a straduit femeia, nu a putut deschide.
Parinte da-mi toata gramada de chei si aflu eu care-i cea potrivita, l-a rugat aceasta. Privind-o cu caldura duhovnicul i-a raspuns:
- Acum intelegi ce-am vrut sa-ti dovedesc? Cum nu poti tu deschide acea usa cu o cheie nepotrivita oricat ai incerca, tot asa nu poti deschide sufletul barbatului tau cu aceiasi vorba de cearta cu care incerci mereu. Cauta cheia potrivita si, daca o vei gasi sigur vei putea deschide ! "


Niciun comentariu:

afişări de pagină