vineri, 8 iulie 2011

O MINUNE A SFINTEI CUVIOASE PARASCHEVA



In urma cu trei ani lucram la o firma de Tamplarie PVC din localitatea Oraseni Deal Jud.Botosani.In urma efortului depus am starnit o hernie inghinala.Nemaputand lucra,am cerut sefilor concediu medical pentru a ma putea opera.Dupa ce mi-am pregatit bagajul pentru a merge la Iasi, la Spitalul de chirugie “Sfantul Ierarh  Spiridon”.Am trecut mai intai pe la parintele duhovnic pentru a lua binecuvatare pentru operatie si drum.E u pana la momentul sa plec tremuram si pentru a face o injectie si nicidecum de a ma opera.Ajungand la Iasi,l-am rugat pe fratele meu sa mearga cu mine mai intai la Catredala Mitropolitana din Iasi ca sa ma  inchin Sfintei Cuvioase Parascheva.Dupa ce am sarutat Racla in care se afla mostele Sfintei ,gura mi sa umplut de mir .Dupa ce am iesit din biserica nu am mai simtit gustul de mir .Pe timpul operatiei am simtit ca o am pe Cuvioasa Parascheva langa mine si nu am simtit deloc teama de operatie si pot spune ca au fost cele mai frumoase clipe din viata mea pe masa de operatie si in spital.
Dup ace am iesit din spital am trecut iar pe la Catedrala spre a multumi Sfintei pentru incurajarea pe care mi-a dat-o si ca a fost alaturi de mine.Dar de data asta nu am mai simtit gustul de mir in gura.

Niciun comentariu:

afişări de pagină