vineri, 8 iulie 2011

Asteptam marturiile d-voastra

Dacă aţi trăi o minune mijlocită de Sfinţii
Ciprian,
Mina,
Dimitrie Basarabov,
Nicolae,
Spiridon,
Ecaterina,
Ioan Gură de Aur,
Calinic de la Cernica,
Siluan Athonitul,
Simon Zelotul 

Cuv Parascheva
Necatrie
Gheorghe purtatorul de biruinta
Dimitrie izvoratorul de mir
Calinic de la Cernica
Asfintei si de viata datatoarei Cruci a Domnului nostru Iisus Hristos
Sau la Icoane facatoare de minuni
Descoperiri minunate

vă rog să mă contactaţi la adresa:

botosaneanulortodox@yahoo.com sau la nr de tel 0748.85.77.53 sau Y.M.botosaneanulortodox

Un comentariu:

bya-visimplinit.blogspot.com spunea...

Marturiile mele....Eu am fost o persoana cu handicap fizic....Isus Hristos m-a sculat din scaunul cu rotile..Am avut DISTROFIE MULSCULARA SCAPULO PERONIERA, ana in anul 1995..Multa lume m-a crezut si ma crede, mai ales ca am si dovezi....Am fost insa tare dezamagita de unele fetze manastiresti care nu m-au crezut atunci cand am incercat sa povestesc despre minunea ce mi s-a intamplat,ai mult chiar mi-au spus ca vindecarea mea vine de a diavol.. EU CONTINUI INSA SA POVESTESC LUMII, TUTUROR CELOR CARE MA ASCULTA ca sunt un miracol al lui Dumnezeu Fiul..Nmeni si nimic nu ma va putea opri sa spun ca ISUS HRISTOS este viu in inimile noarte daca stim cum sa-L primim..DOAMNE AJUTA !

afişări de pagină