joi, 23 iunie 2011

Conferinta Maicii Ecaterina Fermo la Botosani, cu 20 de oameni..., plus o vorba despre Puric


"Sunt mai bucuroasa daca sunt 20 de oameni in sala decat daca ar fi 200. Am intrat in lupta asta sa dovedesc ca dintr-o scarba, o otrava, o iarba rea cum am fost eu poate iesi un om al lui Hristos".


"Viata mea a fost otravita pana l-am cunoscut pe Hristos. Ar fi ore in sir de povestit. Sa aveti imaginea unui cristal acoperit cu straturi intregi de excremente umane, care s-au intarit si s-au facut ca o carcasa, asa era sufletul meu. Strat imens de murdarie umana, dar dedesubt se afla un cristal care radiaza in mii de fatete. Acest lucru trebuie spus omenilor, daca pe mine, excrementul excrementelor, carpa murdara, m-a facut diamant stralucitor, mi-a dat puterea, claritatea sa discern alb de negru… La ultima mea petrecere dezmatata m-am deghizat si m-am intitulat Talpa iadului. Nu cu buna stiinta, dar mi se parea mie interesant. Faceam jocul, cum fac mii de tineri in ziua de azi, faceam toate cele neplacute lui Dumnezeu. Dar cand am iesit din cristelnita am fost om al lui Dumnezeu".

"Daca sunteti aici, inseamna ca trebuie sa deveniti flacari fierbinti in lupta asta. La inceput, cand veneam si spuneam despre tineretea mea, cand lansam cartea, aveam sali pline, oamenii stateau si pe scari: A venit una care a fost o desfranata, actrita, acum e maicuta, e la Ierusalim. Eram circ! La circ vine toata lumea!".

"Cand Parintele Iustin , om care a trait atatea grozavii, spune transformati-va in torpile, luptati, frati romani, si deveniti Romania adevarata! Si romanii stau si isi vad mai departe de ale lor!".

"Ati vazut, am o artroza care a aparut de 5 ani, strabat 2000 de km de la Ierusalim, de unde stau, la manastire, apoi alte sute de km de la un cap la altul al Romaniei, merg in baston si in cadru, sa imi dau inima, o scot din piept si o pun pe masa aici, iar dvs. veniti, va uitati, apoi plecati la locurile dvs. si gata, trece vremea si murim. Problema e ca murim duhovniceste! Sunt putini preoti adevarati in Romania actuala, ii numeri pe degete, suntem de 20 de ani liberi si nimeni nu ne spune care este Adevarul".

"Traim o criza duhovniceasca, spirituala, culturala, economica, politica. Nu trebuie sa vin eu de la mii de km sa va spuna asta. In Grecia, de luni bune, sunt mii de oameni in strada cu episcopi, cu preoti, reactioneaza la problemele cipului, la problemele economice. Dar din ce sunt ei, ei sunt facuti din alta carne?! In Romania trebuie sa tragi cu dintii ca cineva sa iasa si sa spuna un adevar? Trebuie sa il omoare pe Antonie Iorgovan din Parlamentul Romaniei ca sa vedem ce inseamna o Constitutie romana? Fratilor, se joaca Constitutia Romaniei in picoare de catre toata masoneria si evreimea lumii! Treziti-va! L-au omorat pe Antonie Iorgovan cu radiu si iradiindu-l. Va e frica de moarte?".

"Dvs. mergeti la biserica, faceti parastarse, va spovediti, si credeti ca sunteti bine. Cititi despre sfintii de la Aiud, apoi mergeti la coafor sau la nunta. Apoi mai citesti cum li s-au rupt unghiile si carnea pentru ca noi sa existam. Nu se poate sa nu aveti aceeasi ardere in inima!"

"Nu va lasati amagiti!"

"Lucrurile se vor desfasura cu o rapiditate extraordinara!"

"Totul va fi bine, se spune! Antihristul va veni cu bine… Va spune o fosta adoratoare a lui Lucifer, care a fost Talpa iadului. Eram sora lui acolo, in pacate si in erezii, am adorat toata materia ezoterica. Numai crima si masonerie nu am facut, in rest tot, in cei 33 de ani, sub nevinovatia tineretii".

"Spunea Parintele Argatu inainte de 1989: Cand tara va fi libera vor intra cele mai mari rele, lasitatea din sufletele romanului, care a dormit 50 de ani in Romania, va face ca el sa nu aiba nicio reactie. Asa e. Mamaligi, oameni fara reactie! Am spus odata: Romanul a ajuns ca un animal impaiat. Sunt in atitudine de atac, dar e o atitudine statica, inauntru sunt paie. Imi pare rau, poate asteptati sa va spun cate in luna si in stele".

"Cine sunt cei care ne conduc? Nu sunt oare iesiti din pantecele romancelor? Nu tot o maica romanca din Romania i-a crescut? Basescu, Iliescu, oricine, sunt nascuti dintr-o femeie din Romania".

"De ce si-au dat viata sfintii la Aiud? Nu pentru ca suntem noi frumosi, avem facultati sau case mai traim! Poti fi si imparat, si patriarh, pentru sangele varsat acolo, cand ii puneau sa manance excremente in loc de impartasanie, ii ardeau la talpi, lesinau si mureau, trebuie sa ne trezim".

"In timp ce in Romania ortodoxa bisericile sarbatoreau Inaltarea Domnului, in Romania, marea Romanie civilizata, care a ajuns la extrema civilizatie, in acea zi se facea transplant ca un barbat sa devina femeie. Nimeni nu a reactionat. Ura! Suntem in Europa. Aceia vor fi copiii dumneavoastra, care vor vrea sa fie barbat sau femeie, cum vor dori ei".

"Mergeti in Grecia si vedeti, la orice ard! Au iesit 2 milioane in strada cand li s-a dat directiva sa se stearga de pe buletine Ortodox. Noua ne pune jugul, numai sa avem bani". 

Niciun comentariu:

afişări de pagină