miercuri, 11 ianuarie 2017

Rămăi cu mine, Doamne




Rămăi cu mine, Doamne, căci trebuie să rămâi cu mine ca să nu te uit. Ştii cât de uşor te uit. Rămâi cu mine, Doamne, căci sunt slab si am nevoie de puterea ta;sprijineste-ma sa nu cad.
Rămâi cu mine Doamne, căci tu eşti viața mea, şi fără tine îmi piere curajul. 
Rămâi cu mine Doamne, pentru că eşti lumina mea şi fără tine sunt în întuneric. 
Rămâi cu mine Doamne, ca să-mi arăți voința Ta. Rămâi cu mine, Doamne, să-ți aud glasul şi să te urmez. Rămâi cu mine Doamne, pentru că vreau să te iubesc mult şi să fiu mereu cu Tine. Rămâi cu mine Doamne, dacă vrei să rămân statornic. Rămâi cu mine Doamne, sufletul meu doreşte să fie pentru tine sălaşul iubirii. Rămâi cu mine, Doamne Iisuse, căci timpul trece, viața se apropie de apus, se apropie moartea şi judecata şi am nevoie de noi puteri ca să nu mă pierd pe drum. Mă neliniştesc ispitele, întunericul, setea crucile, suferințele. Ştii câtă nevoie am de tine în noaptea acestui exil. Rămâi cu mine, Doamne Iisuse, pentru că în întunericul vieții, şi al primejdiilor am nevoie de tine. Fă să te cunosc asa cum te-au cunoscut ucenicii la frângerea pâinii şi unirea euharistică să fie lumina care împraştie întunericul, să fie puterea care să mă susțină şi să fie singura fericire a inimii mele. Rămâi cu mine, Doamne, pentru ca atunci când va veni moartea, să fiu unit cu tine, doresc prezența Ta preasfântă, îndurarea Ta, sufletul Tău dragostea Ta, Inima Ta, ca să te iubesc, din toata inima aici pe pământ, şi în chip desăvârşit în veşnicia fericita. Aliluia.

Niciun comentariu:

afişări de pagină