miercuri, 14 decembrie 2016

CINA CEA DE TAINĂ



Si iată, astăzi Domnul, din paine ia si frange,
 La fel cum maine Trupul, frant ii va fi pe Cruce,
,,Luati, mancati, prieteni, Acesta-i Trupul Meu,
 Ca astfel Eu si Tatăl, cu voi fi-vom mereu!

Să impărtim o cupă in ultima Mea seară,
 Căci maine voi bea singur din Cupa cea amară,
Veniti, lăsati tristetea, in brate a va strange,
Căci maine beau Paharul durerilor, pe Cruce.

Nu refuzati paharul, nu-i vin de vie-aleasă,
 E Sangele ce maine din Trupul Meu se varsă,
 Mancati si beti, prieteni, alăturea cu OMUL,
 Veniti cu toti la Cina ce v-o oferă, Domnul!

Prietenul ce astăzi, cu mine-ntinge-n blide,
 E-acela care maine, pe-un pumn de-arginti mă vinde!
Mancati si beti cu totii, acesta imi e Darul,
Ce vesnic va hrăneste si va aduce Harul".

Iubitii mei, să nu uitati cuvintele Mantuitorului Iisus Hristos: "Adevărat, adevărat zic vouă, dacă nu veti mananca Trupul Fiului omului si nu veti bea sangele Lui, nu veti avea viată intru voi" (Ioan 6:53).
Preot Ioan.

Niciun comentariu:

afişări de pagină