marți, 26 martie 2013

Un tânăr din Râmnicu Sărat trăieşte de 6 ani cu teama unui infarct. Pentru o viaţă normală are nevoie de 3.000 de euro



Un tânăr de 23 de ani din Râmnicu Sărat, student al Universităţii „Dunărea de Jos” din Galaţi, trăieşte de 6 ani cu gândul că ziua de mâine ar putea fi ultima zi din viaţa sa. Cătălin Petrache suferă de o malformaţie cardiacă şi riscul ca el să facă un infarct creşte cu fiecare zi ce trece. Pentru a duce o viaţă normală are nevoie de doar 3.000 de euro, bani de care însă nu dispune şi pentru strângerea cărora face apel la semenii săi.

Mă numesc Petrache Cătălin Adrian,am 23 de ani,sunt din Râmnicu Sărat,student în anul II în cadrul Universităţii”Dunărea de Jos”din Galaţi şi de la vârsta de 17 ani am aflat că sufăr de o malformaţie gravă a inimii.De mic am avut probleme de sănătate,fiind asmatic încă de la vârsta de 8 ani,internat în perioada copilăriei pentru problemele respiratorii la spitalele Marie Curie şi Grigore Alexandrescu din Bucureşti.La vârsta de 17 ani în urma unui control mai amănunţit la spitalul Municipal din capitală şi a unei ecografii cardiace mi s-a găsit această malformaţie,a inimii,punându-se diagnosticul de bicuspidie aortică cu ectazie de aortă la inel şi sinusuri valsalva,regurgitare tricuspidiană severă.
Am fost îndrumat de către cei din cadrul spitalului Municipal să ajung la Institutul Fundeni,din cauza afecţiunii pe care o am.Am ajuns aici,au urmat analize şi teste ,medicii considerând că neoperat mai puteam trăi fără risc de infarct maxim 6-7 ani de zile.Am urmat tratament medicamentos,tratamentele făcându-şi efectul doar pe o perioadă scurtă de timp,ca dupa lungi medicaţii schimbate,regim alimentar,fără efort fizic mare,să se considere că singura sansa,pentru o viaţă mai bună este o operaţie pe cord deschis în cadrul Spitalului Fundeni,operaţie ce nu este decontată de Casa de Asigurări de Sănătate şi a cărei costuri se ridică la suma de 5000 de euro.Din păcate nu îmi pot permite această sumă,am o situaţie financiară modestă. După ce am aflat că trebuie să fac intervenţia chirurgicala la inimă şi că nu dispun de această sumă de bani,am vrut să consult şi părerea altor medici din cadrul Spitalului Carol Davila din capitală.Aici mi-a fost reconfirmat diagnosticul şi mi s-a spus că necesit suma de 4000 de euro pentru intervenţie plus alte tratamente costisitoare postoperatii pe perioadă lungă de timp.Imi este foarte greu,trec prin momente dificile,pe care nu credeam ca le voi trăi vreodată.Am început să merg să depun dosare cu actele medicale la fundaţii fără a primi vreun răspuns,operaţia trebuie să o realizez cât mai repede pentru ca îmi pune în pericol viaţa.Am sunat la redacţia anumitor ziare,la radio,am mers la Societatea Română de Cardiologie,la Fundaţia pentru Protecţia Adulţilor cu Malformaţii Congenitale Cardiace,fără nici un rezultat.
Singura mea speranţă rămâne în bunul Dumnezeu şi în dumneavoastră,nu ştiu practic ce să mai fac şi la cine să mai apelez.E vorba de viaţa mea,de sănătatea mea,care depinde de Cel de Sus şi de această sumă de bani,pe care nu o deţin.Sper din suflet să mă ajutaţi,să pot redeveni cel care am fost până la această încercare la care soarta m-a supus,să îmi reiau viaţa dinainte încetul cu încetul,să nu ma mai simt rău,să pot din nou să am vise şi speranţa de mai bine.Orice ajutor e binevenit şi contează mult pentru mine în situaţia în care mă regasesc acum.Sper ca mesajul meu să ajungă la dumneavoastră,
Vă mulţumesc
Il putem ajuta pe Catalin donand in urmatoarele conturi:
Titular Petrache Steluta

BCR Rm Sarat jud Buzau.

Cod IBAN:

RO 16 RNCB0097060247070002- LEI

RO86 RNCB 0097060247070003- EURO

076 360 47 69

http://sansapentrucatalin.blogspot.ro/

Niciun comentariu:

afişări de pagină