marți, 18 octombrie 2011

Sa fim oameni...

Imi este greu sa scriu parerea mea pe blog ,dar sincer nu se mai poate sa tac.Citind viata Patriarhului Pavel al Serbiei am observat in viata lui smerenia si dragostea pe care o avea fata de aproapele.Ceea ce in zilele noastre nu se mai intampla.Cand am inceput campania umanitara "Ajuta-l pe David" m-am confruntat cu foarte multe obstacole si indiferenta din partea presei si a unor oamenii pe care ii intereseaza doar ce fac asa zis vedetele noastre.Mai nou Huidu cel care cu ceva timp in urma radea cu gura pana la urechi de preoti ortodocsi sau chiar de Bunul Dumnezeu.Iar oameni ca parintii lui David sau a lui Sebastian trimit zilnic sute de e-mailuri si dau zeci de telefoane care nu le raspunde nimenii..Noi cu siguranta daca am fi in locul lor am face la fel.Dar Slava lui Dumnezeu au publicat cu dragoste si incredere doar anumite bloguri in special cele crestin Ortodoxe sau unele site-uri care mai au la carma oamenii cu frica lui Dumnezeu si cu dragoste fata de aproapele.De ce ne batem cu pumnul in piept ca suntem crestini? De ce suntem atat de indiferenti la necazul lor?De ce vrem pe David sa-l condamnam la un scaun pe rotile pe viata iar pe Sebastian ii dorim sa nu vada?Cu ce au gresit acesti copii de nu sunt ajutati? De ce nu vrem sa fim uniti? Dar asa toti dorim sa scapam de criza ca sa ne hranim orgolile noastre,sa ne imbuibam pantecele fara masura,sa schimbam masina sau locuinta care nu sunt atat de necesare pentru o viata care trebuie doar sa luptam cu patimile noastre ca sa dobandim mantuirea.Nu doresc sa fiu prea habotnic in cele ce zic dar realitatea aceasta este.Credeti ca Sfintii au facut la fel cum facem noi in ziua de astazi?Au fost iubitori de Dumnezeu prin dragostea fata de aproapele.Daca nu ajutam pe aproapele nostru macar cu un sfat sau cu un articol cei care detinem un blog,site sau ziar.VA ROG DIN TOATA INIMA SA FIM OAMENI...

Niciun comentariu:

afişări de pagină