joi, 11 august 2011

Ajutati un ingeras sa traiasca

Buna ziua.Numele meu este Iosif Georgiana si sunt mamica unei minuni de fetita de 1 an si 8 luni,pe nume Andreea-Cristina.Micuta noastra s-a nascut cu SINDROMUL DOWN si MALFORMATIE CARDIACA (DSA de 8 mm).La varsta de 5 luni a facut o serie de convulsii (a avut encefalita) si a fost 5 zile in coma.La 6 luni a facut din nou convulsii si in urma internarii la SPITALUL V.GOMOIU in BUCURESTI am aflat ca are EPILEPSIE,creierul nu s-a dezvoltat si are si o leziune craniana.Tot atunci ne-au pus sa-i facem un tomograf la care a iesit ca are HIDROCEFALIE dar care momentan sta pe loc.Din septembrie ne-avand bani am inceput recuperarea la un centru din BUCURESTI.Acolo dr neurolog ne-a spus ca are capul mult mai mic decat un copil normal adica are MICROCEFALIE iar ca dezvoltare neuropshiomotorie este ca un copil de 3 luni(ARE RETARD NEUROPSIOMOTOR SEVER) .In luna octombrie am reusit si am operat-o la inimioara deoarece dsa -ul se marea.Din ianuarie am inceput sa mergem cam din 2 in 2 luni la centru pentru recuperare dar fiind pauzele atat de mari iar noi neputand sa facem si cu cineva acasa nu sunt progrese mai deloc.La varsta ei de 1 an si 8 luni nu isi tine nici macar capul.Este foarte greu mai ales ca ar trebui sa-i mai facem ceva investigatii pe care nu am reusit sa le facem deloc[ rmn,analize de tiroida,orl] si ii trebui kinetoterapie zilnic.Mai nou am aflat ca are si reflux de la stomac si daca nu ii trece in urma tratamentului pe care il urmeaza 2 luni o sa-i trebuiasca interventie medicala.VA ROG DIN SUFLET DACA PUTETI SA NE AJUTATI.MULTUMESC , nr nostru de telefon este 0720016066,AVEM DESCHIS UN CONT PENTRU DONATII LA BCR ,SUCURSALA VALENII DE MUNTE PE NUMELE DE IOSIF VASILE -DUMITRU R070RNCB0211086559530001.VA ROG DIN SUFLET daca puteti sa ne ajutati sa-i putem oferii micutei noastre recuperarea care pentru ea este vitala .Orice fel de ajutor pentru noi conteaza.Va multumesc.
sursa:reteaua de socializare facebook

Niciun comentariu:

afişări de pagină