vineri, 1 iulie 2011

O minune a Sfântului Mare Mucenic Mina





Cu vreo 5 ani în urmă, treceam printr-o perioadă grea şi deznădăjduiam, ca de atâtea ori în viaţa mea. Mama abia scăpase dintr-o intervenţie chirrgicală la Spitalul Fundeni, iar eu aşteptam să fiu operată urgent. Fiul cel mare luase examenl de licenţă la o facultate particulară, dar lucra în alt domeniu şi nu avea studii de specialitate.
Şeful departamentului le recomandase înscrierea la o facultate de profil, dar el nu voia. Deşi mă simţeam foarte rău, m-am dus să-l înscriu la facultate, în ciuda voinţei lui, dar de lacrimi nu puteam nici să scriu cererea.
M-a ajutat secretara foarte binevoitoare, care m-a încurajat şi în privinţa operaţiei mele.
M-am rugat la Sfântul Mare Mucenic Mina să reuşească fiul meu la această facultate, gândindu-mă că poate mor în timpul operaţiei, iar el să-şi poată menţine serviciul pentru a-l ajuta şi pe fratele lui mai mic să-şi termine liceul.
Ajutat de fratele lui, fiul cel mare a realizat materialele pentru proba practică şi s-a prezentat la oral. Pentru scris i-am adunat manuale şi culegeri, dar nu s-a uitat pe ele. Fratelui i-a dat nişte notiţe după care se pregătise el şi fusese premiat chiar la un concurs al liceelor tehnice.
S-a întors de la examen mândru că n-a scris niciun cuvânt şi că va pica. Când l-am întrebat ce le-a dat, mi-a spus subiectele, iar eu i-am arătat că erau chiar cele pe care le avusese în ghiozdan. S-a uitat şi nu-i venea să creadă că fratele lui îi dăduse pentru a repeta chiar ce le-a dat la examen.
După ce am scăpat cu bine din operaţie, m-am dus la Sfântul Mina, la care merg din 6 în 6 săptămâni din 2002, an în care am făcut partajul, după divorţ. M-am închinat la sfintele moaşte şi un gând de reproş mi-a încolţit în minte. Mi-am cerut iertare fiindcă Sfântul Mina nu mă lăsase altădată, când eram la nevoie.
Şi totuşi fiul meu cel mare a terminat anul trecut această facultate, şi-a luat licenţa pentru domeniul în care lucrează. Cum? Printr-o minune a Sfântului Mare Mucenic Mina care, chiar şi când ne pierdem nădejdea, din puţina noastră credinţă, lucrează pentru întărirea noastră.
După ce a început anul universitar, tatăl fiului meu s-a dus la decanul facultăţii şi l-a rugat să-i permită să urmeze cursurile. Acesta a analizat mapele cu materialele depuse pentru examenul practic (eliminatoriu) şi i-a explicat că există psibilitatea de a fi primit ca student audient, doar să asiste la cursuri, iar dacă renunţă cineva pe parcursul primului semestru, va fi admis în locul aceluia.
Copleşită de problemele zilnice nu mai speram să se rezolve admiterea fiului meu, dar iată că Sfântul Mare Mucenic Mina, pe cărarea bisericii, unde era şi drumul spre facultate, ne-a ajtat.
Îi mulţumim din toată inima. Sfinte Mare Mucenice Mina, roagă-te lui Dumnezeu pentru noi! Doamne ajută! Amin!

Marilena53 de aniBucureşti

Niciun comentariu:

afişări de pagină