joi, 7 iulie 2011

O minune a Sfantului Ioan Maximovici


Nu stiu cum sa incep… Ideea este aceeasi: Sfantul Ioan Maximovici este facator de minuni, este PRIETEN si intotdeauna raspunde imediat…
Am foarte multe exemple traite personal, insa acum voi descrie unul care denota infinita delicatete… Anticipare a nevoii de sustinere.
Am facut o greseala grava, fara sa vreau, a caror consecinte asupra mea au fost de nedescris. Consecinte morale. Ma simteam vinovata de neiertat fata de un om.
Aveam sa aflu despre urmarea greselii mele intr-o duminica… La miezul noptii de sambata spre duminica am simtit brusc ca trebuie sa citesc Acatistul Sfantului. Nu vroiam deloc, eram foarte obosita, dar sentimentul era prea puternic pentru a putea sa adorm linistita… Nevrand, am inceput sa citesc. M-am oprit la jumatate pentru ca efectiv nu mai rezistam…
A doua zi, duminica, am aflat urmarile dezastroase ale unei reactii irationale si absurde pe care am avut-o fata de un om.
Am crezut ca innebunesc. Am fost la un milimetru de moarte morala. Mi-am spus ca nu ma voi ierta niciodata. Chiar si acum, dupa cinci luni, incep sa plang cand imi amintesc ce am facut…
Citirea jumatatii Acatistului Sfantului datorita “poruncii” neauzite, dar simtite, m-a ajutat sa nu pier. M-a sustinut, m-a incurajat, m-a ajutat sa suport durerea pe care eu singura mi-am provocat-o, provocand-o altui om…
Si, Sfantul Ioan a participat alaturi de Dumnezeu, de Maica Domnului si de alti Sfinti rugati ulterior sa pot recupera oarecum greseala mea… Insa mai sunt multe de facut. Pana la recuperarea totala.
Nu stiu daca am exprimat foarte clar ce mi-am dorit sa va spun. Inca imi este greu si va implor sa va rugati si pentru mine, pentru recuperarea totala a greselii.
Va multumesc si va doresc tot ce este mai bun si mai frumos…!
Chiar acum am descoperit acest blog, gandindu-ma la Sfantul Ioan Maximovici si pregatindu-ma sa il rog iar sa ma ajute. Este sambata, si maine duminica. Exact ca acum cinci luni…
Poate pentru rugaciunule voastre voi dobandi chiar maine, duminica, iertarea pe care nu o merit.
…….
Anca-Maria
sursa:http://laurentiudumitru.ro

Niciun comentariu:

afişări de pagină