vineri, 8 septembrie 2023

"MILUIESTE-MA, DOAMNE!"...

 ...


   🙏 Bucuria mea, sa ne pocaim, mai inainte ca moartea sa ne inchida usa vietii noastre si sa ne deschida usa judecatii! 

   Sa ne pocaim mai inainte de a sosi ceasul mortii, fiindca, nu stim cand el va veni, sa ne pocaim astazi, sa ne pocaim acum si sa incetam de a mai savarsi pacatul. 

   Sa ne rugam si noi, asa cum se ruga Sfantul Parinte, Efrem Sirul: 

   “Mai inainte de a se opri roata vietii mele, miluieste-ma, Doamne!

   Mai inainte de a sufla vantul mortii si al bolilor, vestitoarele mortii, arata-Te in trupul meu si ma miluieste, Doamne! 

   Mai inainte ca tarana sa se intoarca in tarana, si sa piara tot chipul slavei sale, miluieste-ma, Doamne! 

   Mai inainte ca pacatele mele sa ma piarda in ceasul judecatii si sa ma rusineze, inaintea Judecatorului, miluieste-ma, Doamne! 

   Mai inainte de a sosi ostile ce inconjoara pe Fiul de Imparat, spre a duce neamul nostru cel ticalos inaintea scaunului de Judecata, miluieste-ma, Doamne! 

   Mai inainte de a suna glasul trambitei, vestind venirea Ta, Iisuse Hristoase, indura-Te si miluieste-ma, Doamne! 

   Mai inainte de a incuia usile Tale, inaintea mea, o, Fiule al lui Dumnezeu, si mai inainte de a fi dat hrana focului celui nestins al gheenei, miluieste-ma, Doamne!"

    🙏 Bucuria mea, prima predica rostita si de Sfantul Ioan Botezatorul si de Iisus Hristos, este aceasta: "Pocaiti-va ca s-a apropiat Imparatia Cerurilor!" (Matei 3:2: Matei 4:17). Esentialul vietii crestinului ortodox, este sa fie spovedit si impartasit cat mai des posibil, sau macar de patru ori pe an, in cele patru posturi mari, si nu uitati ca: NU CONTEAZA DECAT UNDE PUNE DUMNEZEU SUFLETELE NOASTRE DUPA CE MURIM! Amin si Aliluia! 

        Preot Ioan 🔔

Niciun comentariu:

afişări de pagină