marți, 15 noiembrie 2011

Vladut are nevoie de noi! Sa nu fim nepasatori cu Ingeri!

Vladut s-a nascut in data de 13 martie 2008. La varsta de 3 ani si 5 luni, in data de 29 iulie i-a fost decoperita o tumoare in spatele mandibulei cu extensie endocraniana. In luna august a fost diagnosticat cu rambdomisarcom embrionar stadiul IV, tumoare maligna cu metastaze.
Cum a inceput totul? In luna iulie 2011 datorita unor raceli repetate de-a lungul a 2 luni, diagnosticate ca si bronsite alergice l-am dus la mare pentru aerosoli in speranta ca il vor ajuta si se va face in sfarsit bine. De cand am plecat dimineata spre mare la Neptun si pana seara a dormit in continuu, noaptea la fel si abia s-a trezit a doua zi pe la amiaza tremurand. Am chemat ambulanta si l-am dus la Mangalia unde ni s-a spus ca e netratat si i-a dat antibiotic cu steroizi. Dupa 3 zile de tratament am observant o miscare ciudata la ochiul stang care semana cu un starbism dar nu ne-am facut probleme f mari. Am zis ca dupa ce mergem acasa il vom duce la un oftalmolog. Ajunsi acasa, in saptamana urmatoare, joia dimineata, in data de 28 iulie au inceput amadoi ochisorii sa se miste necontrolat. L-am luat si am fugit cu el la spital, de unde a fost trimis de urgenta a doua zi la RMN unde am primit terifianta veste: o tumoare de 5 cm in spatele mandibulei cu extensie endocraniana
In data de 5 august a fost operat pentru a i se reduce tumoarea care apasa pe nervul 5 din sistemul nervos central, deoarece era un risc foarte mare sa paralizeze. Miscarea neregulata a ochilor a aparut din cauza ca tumoarea apasa pe acel nerv. De ce si acele raceli repetate diagnosticate ca si bronsite alergice? Din cauza ca tumoarea apasa si pe gat ingustand caile respiratorii.
Partea din tumoare extrasa a fost folosita pentru biopsie, urmand a fi diagnosticat cu rabdomiosarcom. In urma altor analize si a punctiei lombare care au relevant faptul ca are metastaze atat in coloana cat si in oase in diferite parti ale coprpului a fost diagnosticat cu RABDOMIOSARCOMA EMBRIONAR STADIUL 4. http://ro.wikipedia.org/wiki/Rabdomiosarcom

Pana la data de 09.11.2011 s-au strans 5724 Euro.
Pana la data de 14.11.2011 s-au strans 8439 Euro.


Donatie:
Titular conturi:
Vaida Camelia Daniela
CNP 2791007311240

Banca Transilvania Oradea
Cont lei: RO04 BTRL 0050 1201 9931 62XX

BCR Jibou
Cont lei: RO57 RNCB 0318 0263 9714 0001
Cont Euro: RO33 RNCB 0218 0263 9714 0001
SWIFT RNCB RO BU
TELEX 11994


Donatie sau sponsorizare
Asociatia ProEgal
Cont Lei
RO20 BTRL 0050 1205 K937 20XX
Banca Transilvania Sucursala Oradea

Niciun comentariu:

afişări de pagină