marți, 9 august 2011

Sa ne rugam pentru fratele SACCSIV

Fratii mei, dupa cum unii dintre voi deja stiti, trebuia sa ma operez in curand, interventie chirurgicala ce necesita antestezie. Ca atare, doctorul anestezist m-a pus sa fac unele analize, inclusiv EKG. Si astfel am descoperit ca am cardiopatie ischemica.

Din cand in cand mai avusesem crize, insa le-am ignorat. Acum am aflat insa cauza lor. Ultima am avut-o ieri seara si mi s-a spus ca nu-i de joaca.

Tratamentul prescris initial (Egilok si Preductal) nu-l iau, din cauza reactiilor adverse (nu m-as mai putea concentra). Si cum am inca mult de lucru, exclud aceasta varianta de tratament. Cativa frati mi-au promis ca se intereseaza de un cardiolog crestin. Poate imi va prescrie respectivul altceva.

Mi s-a indicat si sa iau o vacanta. Dar n-am timp de asa ceva.

Ca atare, un infarct poate apare oricand sau niciodata. Si daca apare, se poate si muri. Ma stradui sa fiu in randuiala, spovedit, impartasit, rugaciune. Ii rog pe toti cei pe care i-am suparat, sa ma ierte. Ce facem insa cu blogul?

Desigur, dusmanii se vor bucura citind aceste randuri, caci acest blog deranjeaza si ar dori sa-i vada incetata activitatea.

Cat voi mai putea lucra, bunul Dumnezeu stie. Pana atunci insa, acest blog trebuie folosit la maxim. Trebuie profitat din plin de traficul mare ce-l are. Trebuie extinsa activitatea prin cooptarea unor coautori si trebuie gasita o varianta de a continua aceasta activitate si daca eu nu voi mai fi printre voi.

Profit de ocazie pentru a critica pe fratii ce-si ingroapa talantii. Le-a dat bunul Dumnezeu capacitatea de a putea scrie sau vorbi dar ei au tras pe dreapta. Unul de exemplu, dupa ce s-a lamurit cum sta treaba cu SISTEMUL si ce vremuri traim, si-a ridicat o ferma la tara si a iesit din peisaj. Stia sa scrie, avea relatii, putea pune bazele unei reviste sau a unor serii de conferinte, avea capacitatea de a mobiliza pe cat mai multi pentru diferite actiuni (cum ar fi lupta anti cip), dar s-a gandit el ca-i mai bine sa se retraga. Si daca o facea la o manastire sa se roage, era bine, dar a ales o solutie strict lumeasca si egoista, caci mai sunt multi de trezit, dar putin care pot sa o faca.

Altii, tot cam la fel, in plus le-a dat bunul Dumnezeu si darul vorbirii in public. Au considerat insa ca altele sunt “prioritatile” …

Revenind la blog, sunt multi comentatori remarcabili pe care ii rog sa-si inmulteasca postarile. Le voi folosi in continuare la rubrica “Comentariul zilei”. Sunt insa si frati care propun teme extrem de interesante. Pe acestia ii rog insa sa dezvolte ei insisi respectivele teme, eu doar sa vin cu eventuale completari.

Daca va fi sa mor inainte de a apuca sa predau stafeta, va rog mult, nu va ingropati talantii. Multumita bunului Dumnezeu foarte multi s-au trezit si prin acest blog. Aveti obligatia de a va stradui sa-i treziti si pe altii. Care cum poate, unde poate.

Si in primul rand, cat mai multa ordine in viata noastra. Sa nu lipsesca mersul la biserica, rugaciunea, duhovnicul, spovedania, impartasania, faptele. Si nu uitati de milostenie. Caci daca pe toate le facem, dar milostivi nu suntem, nimic n-am facut.

Pe cei inca incepatori, in caz ca saccsiv nu va mai continua activitatea, ii rog mult sa citeasca toate articolele mai vechi, pentru a invata sa dibuiasca eventuala otrava din prajiturelele oferite de mass-media sau intrusii din tabara ortodoxa.

Doamne ajuta!

Niciun comentariu:

afişări de pagină