sâmbătă, 27 august 2011

Să învăţăm de la copii-Cuvinte inspirate de Duhul Sfânt

Îţi mulţumim!
Doamne, noi Îţi mulţumim,
Pentru că de când ne ştim
Tu ne-ai dat un îngeraş.
Mulţumim!

Doamne, mereu Te slăvim,
Şi-n biserici noi venim,
Tu ne dai dragostea Ta.
Mulţumim!

Doamne, atunci când Te rugăm
Sănătate la părinţi, să avem,
Zi de zi ne închinăm,
Mulţumim!

Autor: Dinu Ana Maria, Scoala nr. 143, Sector 5, Bucuresti, clasa a III-a A.

Despre bogăţie
Intr-o duminica, un om bogat opri unul sarman. Il intreba:
-Vezi vacile acelea de acolo? Sunt ale mele. Vezi pomii aceia verzi? Sunt tot ai mei…
-Am si eu acum o intrebare: cerul este al tau?
-Pentru ce am, o sa ma admire lumea, iar cerul, o parte sigur este a mea, poate cea mai mare! Dar tu unde mergi, straine?
- Eu merg la biserica pentru a nu ma lepada de Dumnezeu asa cum ai facut tu!
Saracul pleca lasandu-l pe bogat fara cuvinte.

Autor: Neculau Delia Elena, Scoala nr. 143, Sector 5, Bucuresti, clasa a IV-a B.

Dumnezeul nostru
Preasfinte Duh de viata Datator
Preasfinte, de Dar Impartitor,
In fata Ta ingenuncheaza
A noastra rugaciune iar.

Bunul nostru Domn Prea Sfant
Sus in ceruri ne vegheaza
Cand e rau in calea noastra,
Repede, El ne salveaza.

Autor: Gruia Elena Alina, Scoala nr. 143, Sector 5, Bucuresti, clasa a V-a A.

Încercare
Odata a batut cineva la usa. Nu era decat o batrana.
- Vrei sa ma gazduiesti si pe mine in aceasta noapte?
-Da, desigur!
Dintr-o data a aparut o lumina stralucitoare. Era Dumnezeu. El mi-a spus asa:
-Voiam sa vad daca ai un suflet bun!

Autor: Pirvescu Denisa, Scoala nr. 143, Sector 5, Bucuresti, clasa a III-a A.

Dumnezeu
Dumnezeu este extraordinar de Bun. Este rabdator si foarte iubitor. El a creat lumea. L-a facut pe om sanatos si fara afectiuni. Vrea sa fim sanatosi toti. El ne indruma pe calea cea mai buna. El nu e vinovat ca noi suferim, ne imbolnavim. Noi ne facem rau singuri si unii altora!

Autor: Pirvescu Denisa, Scoala nr. 143, Sector 5, Bucuresti, clasa a III-a A.

Rugă către Sfânta Treime
Doamne, Iisuse Hristoase si Duhule Sfinte, Te rog sa ai grija de mine, sa fiu un copil cuminte, destept si credincios. Imi pare rau ca uneori am uitat ca ruga sa o spun. Fara Tine nu putem Trai si face nimic, deci ajuta-ne! Da un acoperis oamenilor sarmani si mancare celor infometati. Iti multumesc pentru familia si colegii pe care mi i-ai dat. Te rog sa ma ajuti sa traiesc ca un adevarat crestin pana la sfarsitul vietii mele!

Autor: Teleasa Miruna, Scoala nr. 143, Sector 5, Bucuresti, clasa a IV-a A.

Rugăciune
Doamne Dumnezeul nostru, Cela ce esti in Treime inchinat si slavit, cu smerenie Te rugam sa ne dai sanatate, sa ne luminezi mintea pentru invatatura, sa ne indrumi pe calea cea buna, sa ne daruiesti spor in cele de folos noua, pace si iubire pentru semenii nostri. Fa ca viata noastra pe acest pamant sa fie lina si frumoasa, iar la sfarsit sa avem parte de lumina Ta nepieritoare.
Iti multumim pentru toate cele primite in dar de la Tine!

Autor: Mayer Calin, Scoala nr. 143, Sector 5, Bucuresti, clasa a IV-a A.
Multumim doamnei profesoarei de religie  Florina Drossu

Niciun comentariu:

afişări de pagină