joi, 14 iulie 2011

Rugăciunea Sfantului Nifon


Primeşte Părinte, pe mortul care si-a pierdut sufletul, primeşte pe cel ce este groapa păcatelor; primeşte pe hulitorul, vicleanul, neruşinatul, inrautatitul, pe cel întinat cu sufletul si cu trupul. Primeşte pe cel robit de toate puterile drăceşti. Miluieşte-mă pe mine nelegiuitul, tâlharul, lepădatul, uriciunea păcatului!
Miluieşte-mă, Izvorule al tămăduirii, al milostivirii si nu-ti întoarce de la mine fata Ta Preabuna.
Nu spune Doamne "nu te cunosc!"
Nu mă întreba "unde ai fost pana acum?"
Nu mă trece cu vederea pe mine, tarina, fumul, stricăciunea, nelegiuirea, ocara, uriciunea, gunoiul, sălaşul dracilor si sminteala oamenilor!
Nu mă lepăda de la Tine, Stapine, ci indura-Te si mă miluieşte!
Pentru ca ştiu, Iubitorule de oameni, ca nu voieşti moartea păcătosului, ci sa-l întorci si sa-l faci viu.
Nu Te voi lăsa pana nu mă miluieşti si pana nu mă ajuţi. AMIN

Niciun comentariu:

afişări de pagină