joi, 14 iulie 2011

Dor de Dumnezeu


“Inima mea tânjeste dupa Domnul si-l caut cu lacrimi. Cum as putea sa nu Te caut ? Tu m-ai gasit, Tu, mai întâi. Tu mi-ai dat sa traiesc dulceata Sfântului Tau Duh si sufletul meu Te-a iubit. Tu vezi, Doamne, chinul si lacrimile mele… Daca nu m-ai fi atras prin iubirea Ta, nu Te-as cauta asa cum Te caut. Dar Duhul Tau mi-a dat sa te cunosc si sufletul meu se bucura ca Tu esti Dumnezeul si Domnul meu si tânjesc dupa Tine pâna la lacrimi.
Sufletul meu tânjeste dupa Dumnezeu si-L cauta cu lacrimi. Milostive Doamne, Tu vezi caderea si durerea mea. Dar cu smerenie rog îndurarea Ta : revarsa asupra pacatosului ce sunt, harul Sfântului Tau Duh. Amintirea lui îndeamna mintea mea sa caute din nou milostivirea Ta. Doamne, da-mi duhul smereniei Tale ca sa nu pierd din nou harul Tau, si sa nu ma tângui ca Adam care plângea dupa Dumnezeu si Raiul cel pierdut.”
Sfântul Siluan Athonitul

Niciun comentariu:

afişări de pagină