sâmbătă, 11 iunie 2011

Nu te juca cu focul care este Taina Sfintei Cununii!


maica-siluana.gif

Cred că m-am îndrăgostit de colegul meu de la serviciu. E un băiat blând, liniştit şi atent cu fetele. Măicuţă, e un băiat deosebit care ştie să aprecieze o femeie. Ştiu că e mare păcat, sunt căsătorită de 2 ani şi m-am îndrăgostit de altcineva.
Nu ştiu cum să procedez, îl ispitesc prin vorbe, mă simt atât de bine cu el. Vă rog, nu mă judecaţi… , mi se pare atât de firesc ce se întâmplă. Înainte aş fi judecat atât de rău pe cineva aflat în situaţia mea. Ţin şi la soţul meu, dar de multe ori mă face să mă simt inferioară, mă ia peste picior. Şi eu am găsit afecţiune în altă parte. Colegul încă nu ştie că sunt atrasă de el… , şi ca şi mine, stă cu o fată de câţiva ani, cu care nu prea se mai înţelege.
Îmi cer iertare, e ruşinos, dar păcatul mi se pare atât de dulce. Şi totuşi de multe ori mă gândesc curat la acest băiat şi simt că-l iubesc, că el mi-ar putea oferi afecţiune şi aş putea avea un bebeluş cu el. Ştiu că e greşit ceea ce fac, încerc să-mi reprim sentimentele, ispita e mare însă.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Măi omule, măi! Nu te juca cu focul care este Taina Sfintei Cununii!

Dar nici nu te speria prea tare! Nu-ţi fie milă de tine, dar nici nu te judeca fără milă. Ce ţi se întâmplă e firesc, în firea căzută! Ai nevoie de afecţiune şi o cauţi acolo unde e mai uşor de aflat! Apoi, ce simţi acum nu e decât o inflamare a egoului care îşi imaginează că i se vor împlini închipuirile. Dar să nu-l crezi, om drag! Ce vezi tu acum în acest coleg minunat se poate transforma într-un soţ cumplit de nesuferit! De ce crezi că nu se mai înţelege cu prietena lui? De bun şi minunat ce este? Să fim oameni serioşi! Şi, chiar dacă ar fi minunat, nu e al tău!

Dar, de fapt, altceva vreau eu să-ţi spun: că de tine depinde să descoperi ce minune de bărbat este soţul tău! Da, da! Acest bărbat te ia peste picior acum pentru că se teme de tine şi nu mai ştie cum să te cucerească! Foloseşte arma ruginită, dar încă ucigaşă, a manipulării şi umilirii femeii pentru a-şi masca nişte complexe de inferioritate. Iar tu îl ajuţi din plin cu ale tale! Şi, uite aşa, vrei altul! Chiar ai uitat ce minunat era când l-ai ales de bărbat?

Acum, mă întrebi ce te faci. Bun lucru ai făcut că m-ai întrebat şi minunat lucru vei face de mă vei asculta! Aşadar, iată ce să faci:

1. Să te spovedeşti curat!

2. Să citeşti acatistul Sfântului Arhanghel Rafail (îl găseşti pe site la Rugăciuni).

3. Să te uiţi la soţul tău ca la Domnul Iisus Hristos! Da, da! E acolo cuibărit în adâncul lui şi te aşteaptă să-i dai curajul să se nască şi să crească. DA, e acolo chiar chipul lui Dumnezeu care-ţi surâde şi aşteaptă să te iubească aşa cum tânjeşte inima ta! Ce-i arăţi tu acum e o mască pe care ţi-ai pus-o de frică!

4. Să începem urgent să facem împreună seminarul cu iertarea, ca să descoperi minunea care eşti, ca apoi, să-l descoperi şi pe cel de lângă tine!

O! Ce multe minuni vom trăi noi două împreună, copil zănatec! Acum, să nu cumva să te “spovedeşti” soţului tău, şi nici vreunei prietene. Ajunge că mi-ai spus mie şi la Sfânta Spovedanie. Sper că numele tău de aici e un pseudonim. Pentru mai multă siguranţă te “botez” eu altfel! Şi te aştept urgent.

Cu drag şi încredere,

Niciun comentariu:

afişări de pagină