miercuri, 8 iunie 2011

Arhiepiscopul Ieronim B: "Unde?"

De ieşire din criză ar trebui să fie însoţită de o schimbare radicală de note culturii în articolul său din ziarul "Kathimerini" Preafericirea Sa, observând că astăzi culege recolta de consecinţele nebuniei noastre.
Se spune, încercaţi să aprofundeze moştenirea noastră spirituală pentru a produce o nouă ierarhie de valori. Toată lumea a fost parte dintr-o criză, subliniază, şi putem deveni cu toţii parte din schimbare.
Avem capacitatea şi responsabilitatea de a contribui la conturarea unei societăţi mai sănătoase ne dorim cu toţii şi imagina.
Articolul complet:
Să mergem?
Arhiepiscop al Atenei şi a toată Grecia Ieronymos.
În asemenea momente critice trece de locul nostru public motivul pentru care devine sport dificil. Pe de o parte este opţiune populară sau de ieftine pentru a fi protestează, dar riscă să piardă contactul cu realitatea în cazul în care încercaţi să fie paliative şi de susţinere. Şi totuşi, trebuie să articuleze de ce.
Cu mai mult şi mai mult şi-a exprimat opinia că ieşirea din criza economică în care vom găsi va fi facilitată dacă sunt însoţiţi de o schimbare radicală de mentalitate. Adică schimba atitudinea noastră faţă de viaţă şi societate. Zile am favoarea gândurile noastre pe această pagină schimbare.
Erorile ne-am angajat ca un popor, care ne-a adus la acest katantima sunt deja cunoscute şi chilioeipomena. Dar aş spune că specificaţiile pentru Mian sanatoasa viaţa socială au fost formulate cu secole în urmă, în tradiţia teologică.
De exemplu, cu privire la nevoia de unitate, atât rare pentru naţiunea noastră, Apostolul Pavel a sfătuit: "Fiţi atent, deoarece în cazul în care musca reciproc va alliloexontothite printre voi." Vasile cel Mare, au declarat că "totul în natură şi toate lucrurile umane au limite şi în cele din urmă cu excepţia interes (!)", indicând astfel extinderea cvasi-metafizice, care primeşte bani în conştiinţă, atunci când dominat de lăcomie, o dimensiune poartă responsabilitatea enormă pentru inegalitatea de astăzi extraordinară.
În afară de Sfântul Ioan Gură de Aur îndeamnă care pare a fi uitat: "Nici unul dintre cei angajaţi în profesie manual să nu facă fi timid, dar că îi este ruşine de cei care au avut nedrept şi hrănite live lent", adăugând că "trasaturile de om adevărat filozofice şi cultivate este dispreţ bogăţia şi slava, şi să fie mai mare de gelozie şi fiecare pasiune. "
Mai mult decât atât, mai liniştită Sf. Grigorie Palama cu indrazneala plângere avantaj ca "nu numai pe cei care îşi însuşeşte străini, dar şi pe cei care care îşi însuşeşte comune, care sunt nu numai nedrept pe cineva altceva, dar, de asemenea, cei care nu trece la cei care au nevoie de cele legal dobândite.
Iată câteva exemple, doar indicativă a numeroase arhive care spiritualitatea adevărat ne-a lăsat moştenire de strămoşii noştri sfânt. Vedem cât de puţin stătea în faţa acestor îndemnuri, iar acum culege recolta pătrat consecinţele nebuniei noastre.
Desigur, ar putea fi auzit aici este un răspuns:
Aceste declaratii reflecta o responsabilitate mai etice generale care pot fi împărtăşite de non-credincioşi şi oameni. Acest lucru este adevărat şi nu am onoarea de fraţii noştri care se luptă pentru a menţine integritatea lor şi în conformitate, cu principii morale fără a face referire la credinţa religioasă. Sprijinirea societăţii şi este un exemplu pentru noi toţi. Dar nu este posibil, să fie parasiopisoume O motivare separată de moralitate a creştinilor credincioşi: cunoştinţă de faptul că fiecare fiinţe umane constituie imaginea lui Dumnezeu şi, prin urmare, orice formă de nedreptate care afectează creator. Integrarea în stilul de viaţă religioasă nu oferă avantajul de a comportamentului moral pur şi simplu ca ascultarea fata de principii abstracte, ci ca o iubire de persoane trăiesc de Dumnezeu şi imagini.
O astfel de atitudine a inspirat multe forme variate şi de sprijin social. Pe site-ul religioase, cu excepţia pentru sprijinul tacit la diverse probleme ale oamenilor pe care le poartă clerului, am fost adesea binecuvântat pentru a satisface invidiat activităţile de responsabilitate socială ale fraţilor populare, întotdeauna voluntară, sprijin implicit la familie, de lucru în bucătăriile supă, îngrijirea sprijin săraci, în rândul tinerilor, grija pentru imigranţi, misionari distant şi ţările dificil, oferta de grupuri de tineri şi tabere, şi mai mult. În aceste din urmă adaugă acţiunea umanitară de la site-uri laice şi diferite forme de auto-organizare pentru o solidaritate socială, care apare ultima, probabil că merită să spere. Poporul nostru are încă rezerve mari de umanităţii şi dinamism.
Dar nu suficient. Avem nevoie de a mobiliza mai mare parte a societăţii noastre.Evidenţia: există o aprofundare a moştenirii noastre spirituale, rezultând într-o nouă ierarhie de valori.
Aşa cum am privirea cu teamă şi inima, înăsprirea măsuri economice pentru a pune capăt crizei, în timp ce ignoră şi ne întrebăm ce peisaj veti vedea venind de la ea? Ce impact pe termen lung vor avea aceste măsuri aparent în familie, relaţiile industriale, visele de tineret? ce stare se găseşte, noile date, societatea greacă şi (de ce nu?) statul grec în realitate internaţională? Ce ethos'll socială să se nască mâine?
Acesta va fi o greseala fatala sa ma uit la pasiv, acest proces de formare de noul peisaj. Atâta timp cât mai mult sau mai putin toate au fost parte a crizei, putem deveni parte a schimbării. Avem, de asemenea, capacitatea şi datoria de a contribui la modelarea societăţi mai sănătoase ne dorim cu toţii şi imagina. Numai pentru acest proiect avem nevoie de echipament spiritual dreapta.
Voi apuca oportunitate;

Niciun comentariu:

afişări de pagină