joi, 28 aprilie 2011

Sint bucuroasa ca nu am facut avort



Dragii mei
Vreau sa va spun povestea mea pentru a fi un sprijin pentru tinerele dezorientate si disperate,asa cum am fost si eu.
Aveam 26 ani,terminasem facultatea si nu aveam un serviciu ,prietenul meu mai avea o luna si termina stagiul militar. Nu aveam nici unul bani,eram impreuna de 3 ani si ne faceam planuri de viitor.Evident, nu era momentul sa avem un copil.Intr-o zi,am aflat ca eram insarcinata.I-am spus de acest lucru si in glasul lui se simtea deznadejdea. Parintii lui au spus mai intai sa pastram copilul, apoi s-au razgandit,pe motiv ca nu avem cu ce sa il crestem.In acelasi timp el nu vorbea despre o casatorie.
Parintii mei au facut presiuni sa avortez copilul.Eu eram in cumpana,eram credincioasa,dar ma aflam intr-o situatie in care nu stiam ce sa fac.
Ma rugam la Dumnezu sa ma invete ce sa fac.Tot amanam dusul la doctor.Am avut un vis in care un calugar(sau preot) care imi daruia carti religioase,tamaie si eu vroiam sa il refuz.El mi-a spus atat:"Ia-le,o sa ai nevoie!".Intr-un alt vis,am visat o fetita cu o privire atat de blanda si de buna..era copilul meu.
Inca plina de indoiala,am fost la doctor sa avortez. Printr-o minune,doctorul mi-a spus ca nu imi face avort deoarece copilul este prea mare (aveam 2 luni si ceva,aproape 3 de sarcina).Teoretic inca eram in termenul obisnuit de avort.
Din acel moment, am vazut in asta un semn si m-am hotarat sa nu ucid acest copil, orice ar fi.
Eram intr-o situatie disperata,fara bani,prietenul ma parasise(am stat despartiti vreo 3 luni), tatal meu ma ameninta ca ma da afara din casa..Cu credinta in Dumnezeu le-am rabdat pe toate.mergeam la biserica si ma rugam la Maica Domnului.
Cand eram insarcinata in 5 luni, eu si prietenul meu ne-am impacat si apoi ne-am casatorit.
Avem o fetita superba,pe care o iubeste foarte mult, de mine ce sa mai spun, e cea mai mare bucurie a mea
Dumnezeu ne incearca si ne pune la incercare, dar noi nu stim ce are pregatit pentru noi.
Ma intreb adesea,cat de goala ar fi fost viata mea daca mi-as fi ucis copilul.
Nimeni nu se astepta sa ne impacam si sa imi fie bine pe viitor si totusi Dumnezeu a avut grija, si astazi II dam slava ca ne-a ocrotit si pe noi ,si pe fetita noastra.
Fetelor,oricat de disperata ar fi situatia voastra, nu deznadajduiti,pentru aceste suflete nevinovate Dumnezeu ne poarta de grija si ne scoate din cele mai complicate situatii, care par de nerezolvat pe moment.
Dumnezeu sa va ajute!

Niciun comentariu:

afişări de pagină